Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

μπαταρια βιντεοκαμερας samsung

Οι Τεχνολογίες Ford σας Βοηθούν να Αντιμετωπίσετε τις Δύσκολες Καταστάσεις.


• Η Ford επενδύει σε τεχνολογίες υποστήριξης επόμενης γενιάς με νέες λειτουργίες που διευκολύνουν τη διαδικασία παρκαρίσματος και επιτρέπουν στους οδηγούς να σταθμεύουν σε χώρους που δεν θα μπορούσαν να διανοηθούν.


μεσογειακο αγρονομικο ινστιτουτο χανιων μαιχ

• Άλλες νέες τεχνολογίες υποστηρίζουν τους οδηγούς για να αποφεύγουν αργά κινούμενα ή σταματημένα οχήματα που βρίσκονται στο δρόμο τους και τους προειδοποιούν αν οδηγούν στο λάθος ρεύμα κυκλοφορίας.


μπαταρια βιντεοκαμερας samsung

πετρελαιο βαρελι τιμη

• Τα νέα συστήματα βασίζονται σε τεχνολογίες που ήδη προσφέρονται ευρέως από τη Ford και βοηθούν τους οδηγούς στο παρκάρισμα, την αποφυγή συγκρούσεων, τη παραμονή στη λωρίδα κυκλοφορίας, τη διαχείριση ταχύτητας και άλλα.


Σπάσιμο νεύρων, πιθανοί κίνδυνοι ακόμα και δαπανηρές επισκευές από μικροσυγκρούσεις και γρατζουνιές – αυτός είναι πολλές φορές ο απολογισμός ενός παρκαρίσματος – ο χειρότερος εφιάλτης των οδηγών σε όλη την Ευρώπη.


Στη Βρετανία, το ένα στα τέσσερα ατυχήματα συμβαίνει σε σταθμούς πάρκινγκ.1 Σχεδόν ο ένας στους δύο οδηγούς προτιμά να διανύσει μεγαλύτερη απόσταση για να φτάσει στον προορισμό του από το να επιχειρήσει παράλληλο παρκάρισμα σε περιορισμένο χώρο.2


Η ειδοποίηση διερχόμενης κυκλοφορίας με τεχνολογία αυτόματου φρεναρίσματος της Ford είναι σχεδιασμένη για να μειώνει το στρες του παρκαρίσματος εντοπίζοντας διερχόμενα άτομα και αντικείμενα πίσω από το όχημα, ειδοποιώντας τον οδηγό και τέλος φρενάροντας εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει. Η ευρυγώνια πίσω κάμερα θα προσφέρει άριστη εικόνα της περιοχής πίσω από το όχημα. Η αναβαθμισμένη λειτουργία active park assist θα αναλαμβάνει το παράλληλο ή κάθετο παρκάρισμα, με το απλό πάτημα ενός μπουτόν.


«Έχουμε συνηθίσει όλοι στις προκλήσεις της οδήγησης, αλλά παραμένει από τις πιο απαιτητικές δραστηριότητες της καθημερινότητάς μας,» δήλωσε ο Torsten Wey, manager, Chassis & Safety Electronics, Ford Ευρώπης. «Η τεχνολογία ήδη αποδεικνύει ότι μπορούμε να περιορίσουμε το στρες της οδήγησης – και η επένδυση της Ford σε έρευνα και εξέλιξη ανταμείβει, επιταχύνοντας την επέκταση καινοτόμων τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού και επιδόσεων που οι πελάτες θα εκτιμήσουν.»


Άλλες τεχνολογίες που γεννήθηκαν στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας της Ford στο Άαχεν της Γερμανίας περιλαμβάνουν συστήματα σχεδιασμένα για να βοηθούν τους οδηγούς να ελίσσονται ώστε να αποφεύγουν συγκρούσεις με υψηλή ταχύτητα και να τους προειδοποιούν ώστε να μην πάρουν λάθος κατεύθυνση στον αυτοκινητόδρομο.


Αυτές οι νέες τεχνολογίες – που αναμένεται να είναι διαθέσιμες για πρώτη φορά με οχήματα Ford την επόμενη διετία - αποτελούν τμήμα της δέσμευσης της εταιρείας να τριπλασιάσει τις επενδύσεις της στην ανάπτυξη συστημάτων υποστήριξης οδηγού. Με τον τρόπο αυτό θα τα εξελίξει περαιτέρω και θα επεκτείνει τις δυνατότητές τους, επιταχύνοντας το λανσάρισμα συστημάτων που θα διευκολύνουν το παρκάρισμα και την οδήγηση σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, και θα βοηθούν στην αποφυγή συγκρούσεων.


«Οι οδηγοί πρέπει να παραμένουν σε ετοιμότητα και ενεργοί όταν βρίσκονται πίσω από το τιμόνι αλλά η τεχνολογία υποστήριξης μπορεί να βοηθήσει» δήλωσε ο Edmund King OBE, president, the Automobile Association. «Η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών υποστήριξης από τη Ford έχει πολλά οφέλη, βοηθώντας τον οδηγό να αποφύγει τις συγκρούσεις, να εντοπίζει ευάλωτους χρήστες των δρόμων σε τυφλά σημεία ή να καταργεί το στρες του παρκαρίσματος κάνοντάς το πολύ ευκολότερο.»


Ξεχάστε το στρες του παρκαρίσματος


Στη Βρετανία, το ένα στα τέσσερα ατυχήματα γίνεται σε χώρους στάθμευσης και κοστίζει στους οδηγούς περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ για επισκευές κάθε χρόνο. Τα τελευταία 20 χρόνια, το πλάτος των αυτοκινήτων έχει αυξηθεί περίπου κατά 16% αλλά πολλοί χώροι στάθμευσης έχουν διατηρήσει τις ίδιες διαστάσεις.


Η έρευνα δείχνει επίσης ότι το 47% των οδηγών παρκάρει ακόμα πιο μακριά από τον προορισμό τους για να αποφύγουν το παράλληλο παρκάρισμα, το 15% αποφεύγει εντελώς το παράλληλο παρκάρισμα, και το 75% νιώθει νευρικότητα όταν πρέπει να παρκάρει μπροστά από άλλους οδηγούς.


«Το παρκάρισμα είναι μία από τις πιο στρεσογόνες εμπειρίες πίσω από το τιμόνι και οι οδηγοί που πασχίζουν να βρουν κατάλληλους χώρους στάθμευσης σε αστικές περιοχές μπορεί να προκαλέσουν κυκλοφοριακή συμφόρηση αλλά και πολύ άγχος,» δήλωσε ο Dirk Gunia, supervisor, Driver Assist Electronics, Ford Ευρώπης. «Τεχνολογίες όπως το αναβαθμισμένο μας σύστημα active park assist τονώνουν την αυτοπεποίθηση των οδηγών όταν παρκάρουν σε χώρους αδιανόητους μέχρι τώρα.»


Το αναβαθμισμένο active park assist ελέγχει το τιμόνι, την επιλογή σχέσης στο κιβώτιο και την εμπρός/πίσω κίνηση για να διευκολύνει τη διαδικασία στάθμευσης μέσω ενός μπουτόν. Το σύστημα μπορεί να κατευθύνει το όχημα μέσα και έξω από ένα παράλληλο χώρο στάθμευσης και να το παρκάρει με όπισθεν σε κάθετο χώρο. Το αναβαθμισμένο Active Park Assist χρησιμοποιεί επίσης αισθητήρες για τον εντοπισμό κατάλληλων χώρων στάθμευσης.


Το Cross Traffic Alert με λειτουργία αυτόματου φρεναρίσματος χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ για να παρακολουθεί τη περιοχή πίσω από το όχημα. Εάν ο οδηγός κάνει όπισθεν και δεν αντιδράσει στην αρχική προειδοποίηση, το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα. Επίσης ανιχνεύει μοτοσικλέτες και ποδήλατα.


Η Κάμερα οπισθοπορείας προβάλλει μία ευρυγώνια εικόνα του πίσω μέρους του αυτοκινήτου στην οθόνη του αυτοκινήτου, προσφέροντας παρόμοια λειτουργικότητα με την Front Wide View Camera της Ford που βρίσκεται στο εμπρός τμήμα των μοντέλων Ford Edge, Galaxy και S-MAX. Στην όπισθεν, προσφέρει μία πρόσθετη εικόνα που επιτρέπει στους οδηγούς να βλέπουν πέρα από τις γωνίες καθώς και αντικείμενα και εμπόδια που πλησιάζουν πίσω από το όχημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου